BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Monday, April 5, 2010

**KENAPA MESTI AKU KAWAN DENGAN PEREMPUAN BODOH SELAMA NIE???**

Ari nie semua mood aku da hilang..mood bekerja..mood gembira da mood untuk buat sales..Ni semua kerana budak paling bengong yang penah aku kenal..Kenapalah aku boleh berkawan dengan budak rebina erk?pelik betul lah..Tapi 2 la nasib baik kejap je kalau x mesti aku malu kan nak mengaku die kawan aku!!!ye la mane x malu mengaku budak pele 2 sebagai kawan apa lagi sahabat..Minta lah dijauhkan aku berkawan semula dengan die..

Aku bukannye nak mengata orang..Aku sedar diri aku ni serba kekurangan jugak..mane de manusia yang sempurna kan di bumi nie..Semua serba kekurangan s0 pandai2 lah bawak diri 2..Nie x pantang ade je x kena mesti nak mengata..orang 2 kampung lah, x reti bergaya lah, pakai barang murah lah..Apa k0 ingat k0 2 high class sangat ke?selama aku berkawan dengan k0 aku tengok k0 lah kawan yang paling sengkek yang aku ada ..Ye la nak beli makanan pun saving...Bila time beli makanan je mesti k0 kate k0 diet tapi pas 2 makanan kita orang jugak yang k0 amek..X malu ke ha??Duit yang k0 ade 2 k0 nak bawak p berpesta tapi aku x kisahlah apa k0 nak wat dengan duit k0 2 masalahnye k0 2 banyak menyusahkan orang..Nak kate k0 nie pakai barang branded tidak sama sekali..ye la walaupun branded tapi beli time sales wat pe kan same je dengan nilai baju orang lain...Lagi low class beb...

tah lah aku pun x tahu lah kenapa k0 nie teramat la lupa daratan..kalau lah nak dipikir kan bukan dulu k0 penah ke mengata kawan2 k0 2?k0 cakap kawan2 k0 2 nak gunakan k0 lah..ko cakap  kawan2 k0 2 x penah pikir perasaan k0 lah apalah tapi hakikatnye dorang 2 la yang kutip k0 taw..sebab k0 2 mane taw camne cara nak hidup..terlalu sangat pikir diri 2 bagus hakikatnye k0 tiada apa2..zero..kadang2 aku kesian kan k0..tapi dah 2 kemahuan k0..k0 x taw apa yang k0 nak..K0 ikut orang..Terlalu taksub dengan dunia k0 padahal k0 x sedar k0 lah manusia paling ketinggalan sekali di muka bumi nie..Pada umur k0 yang b0leh dikatakan agak tua nie baru nak merasa nikmat hidup memang x kena..actually seusia dengan k0 nie da ada masa depan.sebab 2 lah aku kesian ngan k0..cian mak ayah k0 kan...

Tapi perkara yang paling aku menyesal dalam hidup aku adalah berkawan dengan k0..kalau lah masa boleh di undur k0 lah orang pertama yang aku aku jauhi..S0..k0 b0leh lihat kan betapa hinanya diri k0 2..s0 tolong lah jangan mengata orang..jangan ingat orang yang berpakaian kampung or berfikiran kampung 2 low class k..belajarlah menerima semua kelebihan or kekurangan orang lain..Lainlah k0 2 benar2 hebat!!!jangan biarkan orang samakan k0 dengan taraf beruk k..

2 comments:

Grave Members said...

aku sedih kwn aku jd mcm tu.. bangga dgn hal dunia.. menghina org sesuka hati. aku sedih smpai menangis. inikah yg dinamakan kwn, mencari bila susah.. mengungkit benda yg xder nilai dibandingkan dgn perng0rbanan sbg kwn... aku berd0a kau dpt hidayah.. igtlah, Allah S.W.T b0leh menarik segala kenikmatan dunia dgn sekelip mata..

mimieainna said...

sokong...