BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Wednesday, March 24, 2010

kisahku dan dia.... (TIADA DIKAU TIADA MAKNA)

 En Mohd Farid bin Mohd Hatta....

DIA...satu nama yang x asing lagi dalam hidupku..Dia sentiasa ada disisiku bila aku memerlukan dirinya...Dia???Hadir dikala aku benar-benar memerlukan seseorang disisi ini...Ceh jiwang gila aku nie....Cam nak buat novel la pulak..Xpe sekali sekala berjiwangkan...Aku pun x tahu camne nak cita pasal kisah aku dengan dia nie..Sebab semua yang berlaku tanpa sedarlah...tup-tup da setahun lebih aku berkawan dengan dia.....Berkawan yang bagaimana??Erm aku rasa x perlulah aku huraikan satu-persatu biarlah ia menjadi rahsia aku..Mana boleh kongsikan..Cuma aku harap sangat hubungan ini kekal sampai bila-bila...Untuk abang Mimie sayang sangat kat abang....Kamu sentiasa dihati ini..ceh...:-)

 

 

0 comments: