BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Saturday, March 6, 2010

Kaulah abah & ibuku...


 abah dan ibuku....

Aku tahu tanpa mereka siapalah aku ini..x mungkin aku lahir ke dunia ini...Kerana jasa mereka juga aku jadi seperti ini..Mereka yang mengajarku erti kehidupan..Mereka sabar melayan setiap kerenahku..Tidak pernah sekalipun mereka mengeluh sewaktu membesarkan aku..Aku tahu walau macammana pun aku x mampu membalas jasa mereka...Cuma aku minta sangat panjangkan lah umur mereka supaya aku boleh lebih lama lagi hidup bersama dengan orang yang ku sayang ini...Mereka adalah pembakar semangat aku dikala aku jatuh menyembah bumi..Tanpa mereka aku x tahu apa akan jadi dengan diriku..Nama mereka adalah yang teratas dihati ini.Buat ibu & abah mimie sayangkan sangat ibu & abah.....

0 comments: