BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Saturday, March 6, 2010

zaman persekolahan yang penuh bermakna....


cuba pk apa yang sedang kitaorang buat nie??

Aku ni masa sek x taw camne nk cakap..Nak kata baik x jugak jahat pun x jugak..sedang-sedang je kot..Cuma aku pun x taw lah kenapa semua cikgu-cikgu kurang sukakan aku...hehehee..Mayb masa aku sek dulu cikgu-cikgu semua jelez kat aku kot..Erm nak citer zaman persekolah nie payah sikit lah sebabnya masa sek 2 memang x boleh blah lah..hahaaha..Yela dulu masa sek dulu cikgu ajar kat depan aku dan kawan-kawan aku kuar ikut pintu belakang...Pas 2 cikgu suh buat kerja sek aku tid0..Tapi dulu aku suka sangat tengok cermin, aku pun x taw kenapa,Bukan aku perasan cantik ye tapi 2 memang hobi aku,,,Cuma masa sek dulu ada satu cikgu aku x dapat lupa sebabnya die pukul aku tanpa sebab..Cam ni ceritanya mase 2 exam tibe-tibe cikgu nie panggil aku, da die panggil aku p la kat die, die bawak aku turun bawah sebab kelas aku tingkat 3, nak dijadikan cerita sesudah turun 2 die terus pukul aku ngan pembaris, sampai patah lah pembaris 2..Pas 2 die marah aku, bunyi nya begini erk ''kenapa time jawab paper tasahuf k0 main roket ha''. Bodoh apa aku yang begini lembut dituduh main roket,xde class lansung..Dengan bengangnya aku menjawab mane ade saya amek paper tasahuf..Cikgu da salah orang nie..Rupanya memang die salah orang pun, die nak cari budak nama shamim tapi die cari aku lak..sebab nama aku shamimi.Die kate nama aku serupa dengan budak 2,Buta ke,Aku ni pompuan budak 2 lelaki..bengong + bodoh betul..pas 2 die x minta maaf lansung terus suh aku masuk kelas balik..Memang aku x puas hati dengan cikgu 2...Sampai sekarang aku ingat apa cikgu 2 buat kat aku..Masa sek dulu aku ade suka dengan sorang mamat die..Die satu class ngan aku..Nama die x payah tawlah sebab 2 cita lame..Tapi adalah 2 3 orang kawan aku yang taw..hehehee..alah bukan ade paper pun cinta monyet kan..tapi sehingga sekarang aku masih lagi berkawan ngan die..Nak declare???x mungkinlah sebab kita orang hanya ditakdirkan sebagai kawan je xlebih dari 2..betul x??Lagipun aku da ade ''SAYANG aku da''..Ade ke???Xpe-xpe nanti aku cerita k..tapi aku memang enjoy sangat masa sek...Lagi-lagi masa form 4 n 5..i mizz u all lah...hahahaa..Kawan-kawan yang sekepala...Memang best kelas 4 & 5 cekal...Aku windu sangat memori masa sek dulu......












0 comments: