BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Search This Blog

Saturday, March 27, 2010

Lepak ngan Ma BFF..

malam yang sungguh boring..Tapi nasib baik awer ajak lepak..Mula2 ingat nak p karok tapi semua ada hal tersendiri..S0 aku n member2 aku lpk je la kat kedai mamak kat saujana Impian pekena shisha..Tapi aku x isap...Sebabnya x suka lah...huhuu..bau pun x tahan,,,Hehehehe,,Kampung sungguh aku ni kan...Ala yang penting lepak ngan member2..Itu da cukup besh da...Tapi yang x beshnye ijat loli n farayer datang lambat..kul 11 baru sampai..Orang da nak balik baru terhegeh2 nak datang...Alasan??main kompang..cam lagh aku xtaw korang mesti p dating dulu kan..alalala....pape pun memang besh la lepak ngan korang semalam...Nanti kita lepak lagi ye..Bukan pe untuk mengimbas kenangan lama..Kenangan zaman persekolahan kita dulu...Sayang korang...AWER,NURUL,FARAYER,IDA N ABG BIG...huhuhuhu

0 comments: